sâmbătă, iulie 04, 2009

Ghindocului...:x

Cineva spunea: "Eu nu am multi prieteni, dar prietenii mei sunt nenumarati."
Asa e...in viata ca sa te simti iubit nu trebuie sa ai "prieteni" carora uneori le uiti si numele...Nu ma laud cu foarte multi prieteni...ceilalti cunoscuti sunt doar amici:D.
O iubesc pe LiL`:x...pentru ca ma face adesea sa zambesc din lucruri de nimic...pentru ca imi aduce buna-dispozitia cand lucrurile nu sunt tocmai roz..pentru ca ma asculta..:x:X:x
Ea e micutza si firava de aceea e Ghindocu` meu...ea e buna...ea nu cere nimic in schimb..ea imparte cu mine si bune si rele:x8->...ea e ca mine...
Pentru o prietenie fara sfarsit....

O Melodie Superba Despre Prietenia Adevarata
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

  1. In sfarsit am ajuns sa dau comm cu pc meu prost si plin de femei(virusi):))...
    Pot sa incep prin a iti multumi frumos pentru descriere;;)sincer nu ma asteptam sa scrii asa ceva...ma ast sa spui ceva de mine si viorel ..sau despre numele meu stupid:)))sau :-?cum mergem noi pe strada;;)dar;;)uite ca m-am inselat:">...orcum m-ai impresionat intr-un mod foarte placut:X maine facem poze:Xmergem la pacea;;)asa obosita cum esti de pe drum:">te iau si te duc ca sa nu mai comentezi;;) orcum si eu vreau poze:">:x Te iubesc si sa stii ca si de acum in colo am sa iti fiu alaturi;;):X

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, lili...
    n`am sa zic kt de materialista esti inkt sa t bagi cu sclembaru ala:))...si stiu k aq ma iubesti knd il fac asa:-@
    n`am sa zic k baietii zic k esti buna:))
    n`am sa zic k intram in deea in dansu pinguinului:))
    n`am sa zic k vorbim intre noi cu "dragostea mea"
    n`am sa zic multe altele=))...fazele din endo..bla bla..noi stim:))
    te iubesc>:D<

    RăspundețiȘtergere