sâmbătă, martie 13, 2010

Leapsa culturala

Am primit si eu leapsa culturala de la Movi. Ma voi stradui sa fac fata cerintelor de aici.>:D<
1. Citatul tau preferat dintr-o poezie scrisa de Eminescu:
"Şi nu e blând ca o poveste
Amorul meu cel dureros,
Un demon sufletul tău este
Cu chip de marmură frumos."
Te duci-M.Eminescu
2. Care sunt poetii tai preferati de nationalitate romana: Bacovia, Cosbuc, Toparceanu.
3. Care sunt poetii tai preferati, straini: Shakespeare(Romeo si Julieta)
4. Poetii contemporani preferati:Ana Blandiana
5. Scriitorii preferati:George Calinescu, Shakespeare, Eliade.
6. Scriitorii contemporani preferati:Nu am
7. Ultima piesa de teatru vazuta: "Farmazonul din Harlau"-acum 1 luna
8. Ultimul spectacol de opereta vazut: La filarmonica, acum un an:D
9. Cartile preferate:"Maytreyi"
10. Cu ce scriitori, daca unii dintre ei ar trai si azi, ti-ai dori sa fii prieten:Creanga
11. Ce carte scrisa deja ti-ar fi placut sa fie scrisa de tine si de ce: "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" as dori sa o scriu din perspectiva mea, despre cum vede o femeie lucrurile intr-o relatie, nu doar un barbat.

Pentru ca fluturii sunt cele mai libere fiinte de pe pamant. Isi traiesc fiecare clipa a vietii, care este din pacate foarte scurta. Dar noi ce facem? Avem o viata lunga si o irosim cu fiecare minut in care ne plictisim, cu fiecare gest de rautate adresat altora..

Trimit si eu leapsa la:
Oxi
Dida
Kamelia

Un comentariu: