sâmbătă, martie 06, 2010

Test porcin!:))

Azi e sambata, deci ziua cu testele.:)) Cautam pe net ceva dragut pentru voi si am gasit urmatorul test: Draw your pig. In functie de cum il desenezi, afli cateva caracteristici despre personalitatea ta. Eu am trisat putin si am desenat 2(cei din imagine).:))
Dupa ce desenati "fiara" raspundeti la cateva intrebari si vedeti interpretarea rezultatelor. A mea suna cam asa:
- You are a realist.
-Facing right, you are innovative and active, but don't have a strong sense of family, nor do you remember dates.
-With many details, you are analytical, cautious, and distrustful.
-With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals.
-You drew medium sized ears, you are a good listener.
Si ultima cea mai penala!=))
-The length of the tail indicates the quality of your sex life.
And again more is better! You drew large tail, WOW!
Faceti si voi testuletul aici!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu