luni, ianuarie 18, 2010

Hip-hop`ul in Botosani

Chiar ma gandeam in ultima vreme la o noua categorie pentru acest blog, ceva de gen: botosaneni talentati. Ma refer la acea categorie de tineri care face ceva bun, cum ar fi: dansuri, teatru, muzica sau orice altceva ce tine de creatie.
Incepem cu Sebastian Ciuperca, un MC din Botosani care s-a afirmat prin muzica si teatru. Este un roman ce nu agreeaza ungurii si care vrea ca fratii de peste Prut sa faca parte din Romania, majoritatea melodiilor lui constituindu-se pe aceasta tema.
Dupa parerea mea versurile sunt geniale si am ramas surprinsa cand am aflat ca sunt propria lui creatie. Voi posta cateva din melodiile lui pentru a va convinge de talentul sau.



1.Seby-Underground


2.Seby&C.A.B-Acelasi sange, aceeasi tara


3.Seby-Pentru toti


4.Seby-Piano

7 comentarii:

  1. Foarte tare omul asta!Bravo lui!tari melodiile...tine-te de chestia asta ca o sa ajungi mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo !!! Sincer nu ma asteptam ca cineva sa scrie despre Seby ... dupa parerea mea mi se pare cel mai tare in domeniul muzical din oras , pe langa tot cei ce canta al chitara ... e cel mai tare in domeniul versurilor ... sunt altii gen tactil ( ps nu stiu cum se scrie ) care nu au o treaba cu fenomentul...dar nah e mare hip-hoper ... inca odata bravo pentru postare !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Respect!ai tot respectul meu! melodia pentru "Spiirt"e execeptionala ! Bravo frate!lucian

    RăspundețiȘtergere
  4. tare frate! apreciez efortul tau, esti foarte bun :D

    RăspundețiȘtergere
  5. "tineri care face ceva bun" no offence dar eu zic sa corectezi.

    RăspundețiȘtergere
  6. subiectul e categorie...de astea acordul este "face" si nu "fac"
    multumesc oricum...

    RăspundețiȘtergere