sâmbătă, ianuarie 23, 2010

Tragi-comedie ..:-s


Foarte interesant! Ma holbam prin ziar si gasesc un titlu care m-a facut sa rad pentru prima data, dar apoi am constientizat ca este destul de grav:"In premiera, la Botosani, un copil este tratat pentru dependenta de internet!"
Mda, o chestie destul de grava daca ne gandim la randul nostru cam cate ore stam la Pc pe zi. Eu una mi-am facut un calcul si stau in jur de 6 ore.:-ss Si ma gandesc..:-? Oare sunt dependenta de Pc? Oare daca mi-as impune intr-o seara sa nu deschid Pc as putea? Pentru mine nu e inca dependenta, pentru ca atunci cand plec undeva pentru cateva zile nu simt nevoia sa intru neaparat pe net.
Baietelul asta din ziar are 13 ani si statea 14 ore/zile la Pc. Ma intreb, scoala nu are? Parintii l-au dus la un psiholog, i-au taiat netul si ce credeti ca a facut? De suparare a baut o sticla de vin si a inghitit mai multe pastile. Nu stiu, dar si cu pedepsele astea prea radicale nu sunt de acord pentru ca pustiul nu constientizeaza de ce l-a rupt de lumea lui si iata ca se refugiaza in altceva.
Eu sunt fata, nu prea sunt pasionata de jocuri, de pc, decat doar de Messenger, blog, Hi5, deci am putine sanse sa ajung ca el. Dar tu?:> Cate ore stai pe zi la Pc? Esti dependent?:> Ai ajuns sa chiulesti de la scoala si sa mergi la o sala de jocuri pentru ca ai un meci important?:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu