joi, ianuarie 28, 2010

Unde ne distram la inceput de vacanta?:>



Hehe\:D/ maine zi mare, zi mare, incepe vacanta.:)) Gata cu mediile, cu temele, cu stresu. Iar dorm o saptamana in continuu.:)) Maine seara, cu prilejul intrarii in vacanta, se organizeaza fel de fel de petreceri, la care sunteti invitati.Asadar eu am 2 propuneri.
Se pare ca nebunia asta cu balul nu s-a incheiat. A fost Finala Miss si Mister Boboc, maine e Finala Miss Tu si Romania, mai ramane sa se faca Finala Hermosa sau mai stiu eu ce sponsor.:-j Deci, vineri 29 ianuarie in City Central Club Botosani (Fun City) incepand cu orele 22:00 e seara cea mare. Asadar toti castigatorii de la balurile liceelor vor concura pt a se alege un Miss si Mister TUSiRomania.
Pe de alta parte, iubitorii de rock au o alta oportunitate pentru ca nu-i vad eu in 3C. Vineri 29 ianuaire in Shogun (langa biblioteca judeteana), Underground Party (metal/hardcore/hip-hop underground). Incepe la 19:30, 5 lei intrarea. Da, subiectu asta clar ma depaseste, nu am nici o tangenta cu rock`ul, dar as zice ca merita si ca trebuie sa respectam preferintele celorlalti, chiar daca nu se potrivesc cu ale noastre.
Have fun oriunde, oricum v-ati distra!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu